UZYSKANIE DODATKU MIESZKANIOWEGO

MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Złożenie wniosku odbywa się:
– w Biurze Obsługi Interesanta Wydziału Świadczeń Rodzinnych, ul. Długa 13, 65-401 Zielona Góra,
tel. 68 452 98 82, 68 451 01 61, 68 452 98 80, e-mail: swiadczeniarodzinne@um.zielona-gora.pl
– za pośrednictwem poczty.

WYMAGANE DOKUMENTY:
– wypełniony wniosek o dodatek mieszkaniowy wg obowiązującego wzoru
Wzór wniosku dostępny w:

Załączniki:

Karta usługi publicznej.doc

Druk_wniosku_o_wydanie_zaswiadczenia_o_pobieraniu_dodatku_mieszkaniowego__28US-20_29.doc

Wniosek_o_dodatek_mieszkaniowy_wraz_z_deklaracja_o_dochodach__28_US-_20_29.pdf

Zaswiadczenie_o_dochodach_w_celu_uzyskania_dodatku_mieszkaniowego__28US-20_29.doc

Oswiadczenie_nr_1__28_US-20_29.doc

Oswiadczenie_nr_2__28US_-20_29.doc

Klauzula_informacyjna_do_karty_uslugi_publicznej_US-20.docx