Spółdzielnia Mieszkaniowa „KISIELIN” w Zielonej Górze poszukuje chętnych do zawarcia umowy dotyczącej bieżącego sprzątania budynków i terenów przyległych od 01.05.2025r.
Umowa dotyczy dwóch budynków wysokich 10 klatek schodowych (4 ośmiopiętrowe oraz 6 dziesięciopiętrowych) oraz terenów zielonych przyległych znajdujących się na Osiedlu Pomorskim.
Oferty należy składać do dnia 17 kwietnia 2025r do godziny 10:00 w sekretariacie Spółdzielni. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 17 kwietnia 2025 r o godz. 10:30 w siedzibie Spółdzielni.
ZAKRES CZYNNOŚCI I OBOWIĄZKÓW GOSPODARZA DOMU:
- Dbałość o powierzony wykonawcy budynek, jego wyposażenie oraz przynależny teren tj.:
– Natychmiastowe powiadamianie Administracji o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń technicznych;
– Przestrzeganie podstawowych przepisów BHP i przepisów o ochronie przeciwpożarowej (w szczególności utrzymanie korytarzy piwnicznych i klatek schodowych w stanie umożliwiającym swobodne przejście);
– Nadzór nad urządzeniami i sprzętem na placach zabaw oraz informowanie o zaistniałych uszkodzeniach oraz dbanie o czystość, tj. wyrywanie traw, zbieranie opadłych liści;
– Stała kontrola stanu drzwi wejściowych oraz piwniczych, jak również sprawność instalacji domofonowej;
– Przechowywanie kluczy do pomieszczeń ogólnego użytku;
– Sprawdzanie zamknięć włazów na dach i niezwłoczne zgłoszenie w celu ich zabezpieczenia, - Obowiązki w zakresie obsługi terenów zielonych:
– Koszenie oraz zebranie skoszonej trawy – 5x w okresie wiosenno-jesiennym;Przycinanie krzewów – 2x w roku;
– Czyszczenie ulic, chodników i trawników z opadłych liści oraz chwastów, - Prace, których częstotliwość uzależniana jest od warunków atmosferycznych i inne:
– Oczyszczanie ze śniegu chodników;
– Odkuwanie lodu;Posypywanie chodników piaskiem z solą;Wywieszanie w gablotach na klatkach schodowych pism, ogłoszeń, komunikatów itp., wskazanych przez Spółdzielnie oraz dostarczanie korespondencji od Spółdzielni do Mieszkańców;
– Usuwanie wszelkich naklejek, ogłoszeń z wnętrza budynku.
OPIS PODSTAWOWYCH CZYNNOŚCI NA WYSOKIM BUDYNKU
Lp. | Opis czynności | Częstotliwość – co najmniej w | ||
tygodniu | miesiącu | roku | ||
1. | Mycie podłóg korytarzy i schodów w klatkach schodowych. | W miarę potrzeb | 1 | |
2. | Mycie zespołów wejściowych, drzwi wejściowych. | 5 | ||
3. | Mycie okien na klatkach schodowych z ramami i parapetami oraz w piwnicach. | 2 (przed świętami Bożego Narodzenia i Wielkanocy) | ||
4. | Mycie lamperii. | W miarę potrzeb | 2 | |
5. | Wycieranie kurzu ze skrzynek na listy, parapetów okiennych, balustrad schodowych, grzejników, gablot informacyjnych, usuwanie pajęczyn. | W miarę potrzeb | 2 | |
6. | Zamiatanie parterów i zespołu wejściowego. | 5 | ||
7. | Zamiatanie klatek schodowych. | W miarę potrzeb min. 2 razy | ||
8. | Zamiatanie schodów do piwnic. | 1 | ||
9. | Zamiatanie korytarzy piwnicznych i pomieszczeń wspólnego użytku. | 1 | ||
10. | Mycie wind i parterów. | 5 | ||
11. | Sprzątanie komór śmietnikowych. | 5 | ||
12. | Sprzątanie chodników, ciągów pieszo-jezdnych, parkingów. | 5 | ||
13. | Sprzątanie terenów zielonych, placów zabaw. | 5 | ||
14. | Opróżnianie koszy na śmieci. | W miarę potrzeb min. 2 razy | ||
15. | Sprzątanie kratek przed drzwiami wejściowymi z nagromadzonego piasku. | 1 | ||
16. | Usuwanie z budynku ogłoszeń, plakatów, afiszy umieszczonych bez zgody administratora. | W miarę potrzeb min. 1 raz |

