Spółdzielnia Mieszkaniowa „KISIELIN” w Zielonej Górze poszukuje chętnych do zawarcia umowy dotyczącej bieżącego sprzątania budynków i terenów przyległych od 01.05.2025r.

Umowa dotyczy dwóch budynków wysokich 10 klatek schodowych (4 ośmiopiętrowe oraz 6 dziesięciopiętrowych) oraz terenów zielonych przyległych znajdujących się na Osiedlu Pomorskim.

Oferty należy składać do dnia 17 kwietnia 2025r do godziny 10:00 w sekretariacie Spółdzielni. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 17 kwietnia 2025 r o godz. 10:30 w siedzibie Spółdzielni.

ZAKRES CZYNNOŚCI I OBOWIĄZKÓW GOSPODARZA DOMU:

  1. Dbałość o powierzony wykonawcy budynek, jego wyposażenie oraz przynależny teren tj.:
    – Natychmiastowe powiadamianie Administracji o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń technicznych;
    – Przestrzeganie podstawowych przepisów BHP i przepisów o ochronie przeciwpożarowej (w szczególności utrzymanie korytarzy piwnicznych i klatek schodowych w stanie umożliwiającym swobodne przejście);
    – Nadzór nad urządzeniami i sprzętem na placach zabaw oraz informowanie o zaistniałych uszkodzeniach oraz dbanie o czystość, tj. wyrywanie traw, zbieranie opadłych liści;
    – Stała kontrola stanu drzwi wejściowych oraz piwniczych, jak również sprawność instalacji domofonowej;
    – Przechowywanie kluczy do pomieszczeń ogólnego użytku;
    – Sprawdzanie zamknięć włazów na dach i niezwłoczne zgłoszenie w celu ich zabezpieczenia,
  2. Obowiązki w zakresie obsługi terenów zielonych:
    – Koszenie oraz zebranie skoszonej trawy – 5x w okresie wiosenno-jesiennym;Przycinanie krzewów – 2x w roku;
    – Czyszczenie ulic, chodników i trawników z opadłych liści oraz chwastów,
  3. Prace, których częstotliwość uzależniana jest od warunków atmosferycznych i inne:
    – Oczyszczanie ze śniegu chodników;
    – Odkuwanie lodu;Posypywanie chodników piaskiem z solą;Wywieszanie w gablotach na klatkach schodowych pism, ogłoszeń, komunikatów itp., wskazanych przez Spółdzielnie oraz dostarczanie korespondencji od Spółdzielni do Mieszkańców;
    – Usuwanie wszelkich naklejek, ogłoszeń z wnętrza budynku.

OPIS PODSTAWOWYCH CZYNNOŚCI NA WYSOKIM BUDYNKU

Lp.Opis czynnościCzęstotliwość – co najmniej w
tygodniumiesiącuroku
1.Mycie podłóg korytarzy i schodów
w klatkach schodowych.
W miarę potrzeb1 
2.Mycie zespołów wejściowych, drzwi wejściowych.5  
3.Mycie okien na klatkach schodowych z ramami i parapetami oraz
w piwnicach.
  2 (przed świętami Bożego Narodzenia
i Wielkanocy)
4.Mycie lamperii.W miarę potrzeb 2
5.Wycieranie kurzu ze skrzynek na listy, parapetów okiennych, balustrad schodowych, grzejników, gablot informacyjnych, usuwanie pajęczyn.W miarę potrzeb2 
6.Zamiatanie parterów i zespołu wejściowego.5  
7.Zamiatanie klatek schodowych.W miarę potrzeb min. 2 razy  
8.Zamiatanie schodów do piwnic.1  
9.Zamiatanie korytarzy piwnicznych
i pomieszczeń wspólnego użytku.
 1 
10.Mycie wind i parterów.5  
11.Sprzątanie komór śmietnikowych.5  
12.Sprzątanie chodników, ciągów pieszo-jezdnych, parkingów.5  
13.Sprzątanie terenów zielonych, placów zabaw.5  
14.Opróżnianie koszy na śmieci.W miarę potrzeb min. 2 razy  
15.Sprzątanie kratek przed drzwiami wejściowymi z nagromadzonego piasku. 1 
16.Usuwanie z budynku ogłoszeń, plakatów, afiszy umieszczonych bez zgody administratora.W miarę potrzeb min. 1 raz